Klar for julekalender? 🎁 Meld deg på innen 1.12 og vær med i trekning av et gavekort på 5000,-🎅🏼
Produktet er lagt i handlekurvenTil kassen

Bytte og returer

Hos oss er det enkelt å bytte varer som ikke passer. Du har alltid 100 dagers åpent kjøp, og du kan bytte i en av våre butikker eller sende varene i retur til vårt lager. 

Bytte i butikk

Det enkleste er å bytte i en av våre butikker. Ha med ordrebekreftelsen om du ønsker penger tilbake, eller bytte i et annen plagg. Det er naturligvis helt gratis. Vi gjør oppmerksom på at produkter fra hund og katt kategoriene ikke kan returneres i våre fysiske butikker. Dette må returneres til nettbutikken.

Har du handlet i en av våre fysiske butikker må bytte foretas i butikk.

*gjelder ikke Nordby i Sverige

Retur til nettbutikken

Slik returnerer du i nettbutikken:

  1. Ønsker du å bytte vare må du legge inn ny bestilling i nettbutikken på ny vare. Kontakt support@stormberg.com dersom prisen har økt i mellomtiden for å få tilsendt rabattkode.
  2. Fyll ut returskjema og kryss av returårsak.
  3. Pakk inn varene som skal returneres sammen med returskjemaet.
  4. Klistre på returetiketten som lå i pakken.
    Mistet returetiketten? Klikk her for å lage ny returetikett.
  5. Lever returen hos ditt nærmeste Bring hentested. Her finner du en oversikt på hentesteder i nærheten av deg: www.bring.no/kart
  6. Et gebyr på 79,- bli trukket fra summen som refunderes.
Returen behandles normalt innen 2-3 virkedager etter at vi har mottatt returpakken. Pengene refunderes så snart returen er blitt behandlet. Merk at det kan ta 1-3 virkedager før pengene er på konto hvis betalingsmetode Klarna er brukt. Det kan ta inntil 10 dager hvis du har brukt Vipps.

Før du bytter/returnerer:

Pakk inn og send både vare og emballasje i samme stand som du mottok dem: Produkter skal være prøvd på inne, og være uskadet, rene, og med merkelapper og/eller emballasjen på. Dersom skoene er prøvd utendørs, vil det kunne føre til at vi ikke godkjenner retur av disse. Har du handlet på en kampanje og fått med en gave, må du også returnere denne.

Avbestilling

Vi godtar kansellering av ordre før produktet sendes. Hvis bestillingen kanselleres, får du full refusjon. Vi kan ikke kansellere bestillingen hvis produktet allerede er sendt ut.

Betalt med faktura?

Har du valgt Klarna-faktura som betalingsmiddel og skal sende én eller flere varer i retur, kan du vente med å betale fakturaen til returforsendelsen din er behandlet. Når returen er behandlet vil du motta en oppdatert faktura med riktig beløp.

klarna.no og i Klarna-appen får du enkelt oversikt over dine fakturaer og kjøp. Her kan du også registrere returen din slik at fakturaen blir satt på vent til vi har mottatt og behandlet den. Merk at ved retur i fysisk butikk vil du bli utbetalt returen din i kassa. Summen brukes for å betale faktura i Klarna som normalt.

Pakketilbud

Ved kjøp av våre pakketilbud, kan ikke enkeltprodukter returneres. Alle produktene i pakken må returneres. 

Bedriftskunde?

Les vilkårene for bytte og retur for bedriftskunder her.